Ahad, 28 November 2010

hari ni bufday saya !

seperti tajuk di atas , hari nih adalah hari lahir aku , HAHA !
so , bngun2 pagi cam besa la , SEMBAHYANG SUBUH pa mua , tdur balik .
bangun lak ad DEKAT pkul 9.30 , bngun2 tuh , pak aku kata ,
'along , p siap2 cepat , mandi pa mua ,' *aku lam hati nih mia dok syok dah , ngat nak p mna .*
'hang siap2 , lepas mandi , masak nasi pastu mop lantai !' *PERGHH !!!*
haha ! tapa la , dah anak yang baik en ? bngun mandi pa mua , masak nasi pastu mop lantai ,
bufday girl mop lantai weyh !! haha , mau taw aq mop cm na en ? seb baek mak aku tadak , kalu mak aq ad , dekat stengah jam aq mop , ngn pak aku , 10 minit SETTLE ! hari yang sangat membosankan , so p la mrepek pa mua kat fb , login ja , fuhh , PENAT ! bnyk sgt , so , settle la pelan2 . habeh jugak .
dah abeh pa mua , tak larat nk dah nak hadap fb , login blog ! yea , release la ckit , tah r , terpkir lak , pak aku kata nak bg jam . haha ~ aq kata nak yang ORI  , harga mau 200 mia . pak aku ushar aku ckit mia tajam gi , HAHA ! blah masuk blik trus r ! tak kata pa dah ~ *seram !* taun nih , tadak dah la kenduri kendara pa mua tuh , tadak bajet kut , tak pun mak aku penyegan , haha , cyan mak , tadak arh , HANIS PENYEGAN ! mlm smlm pak aku mood baek ckit , so aku tnya dya , 'abah , jam tuh jadik ka ?'
pak aq jwb : ieh la budak nih , nnt2 la , sbaq sat .
aq : *diam tak terkata !*
huh ! =.=' tak rasa hari nih bufday akuh ! dok umah terperap cm tadak pa , ngn nak kena daftar tusyen pa mua tuh lagi . urrrggghhh !!!

0 ulasan:

Catat Ulasan